Série: Kruh
Díl: první
Překlad: Jana Chmura Svatošová
Počet stran: 520
Nakladatelství: Fortuna Libri

Rok vydání: 2012

Anotace: Engelsfors, město, které buď milujete, nebo nenávidíte. Většina tamních obyvatel ho spíš nenávidí. Právě tam se díky krvavému měsíci sejde v zábavním parku šest dívek, které nemají vůbec nic společného. Netuší, jak se tam dostaly ani co je tam táhlo. Jejich osudy jsou však náhle propojeny. Odpovědí na otázky se jim nedostává, vědí jen, že ať se stane cokoliv, musí stát při sobě a postavit se zlu, které v Engelsforsu přebývá.

Popis: Děj se odehrává po celou dobu v Engelsforsu. Krásné jméno,ale hrozné město, jenž je obklopené hlubokými lesy, kde lidé často zabloudí a zmizí.Má třináct tisíc obyvatel a nezaměstnanost přes jedenáct procent, fabriku zavřeli před pětadvaceti lety. V centru jsou prázdné lokály. Přežívají jen pizzerie. Dálnice a železnice vedou hranici středem města.
    Jedné noci, kdy se měsíc zbarví do tajuplné rudé barvy, je svedeno šest dívek dohromady do zrušeného zábavního parku. Nemají nic společného. Nevědí, jak se tam dostaly ani proč tam jsou. Brzy však pochopí, že jedna bez druhé nepřežijí. Krásná Vanessa,chytrá a inteligentní Minoo, hodná Rebeka,zlomyslná Ida, Anna-Karin a Linnéa. Šest jmen, šest příběhů do té doby obyčejných dívek, z nichž každá má své dívčí starosti a problémy. V té chvíli začíná strhující boj o to, aby každá z nich zjistila (s pomocí ředitelky) v čem je dobrá a proč vlastně byly dány dohromady...
Mů názor: Příběh je po celou dobu velmi napínavý. Kniha je psána v er-formě, ale zároveň z pohledu každé z šesti dívek.Asi v ní nenajdu žádné velké hmatatelné chyby. Moc se mi líbila a těším se na další díl.

Všechny díly